Máté mondta rólunk:

2022.01.25

Elmesélném az én személyes tapasztalataim a Horizonttal (alapítvány, egyesület) kapcsolatban.. 2021 októberében gondoltam egyet hogy jelentkezem, hisz az érettségihez szükséges az 50 óra közösségi szolgálat, amire itt van lehetőségem le "dolgozni". Az első nap mar meg nyert engem a csapat, élveztem minden percét.. Egyre többször jártam el, es egyre jobban szerettem meg mindenkit. Nem sok mindent élvezek szabadidőmbe csinálni, sőt aki ismer az tudja.

De a Horizont a második családom lett! Az összes tag, az összes vezető, akik bármikor bárhol bármibe segítenek. Érzem hogy boldog vagyok, es ez egyrészt nekik köszönhető! Magánéletben is hatalmas barátságok alakultak ki. Nem csak csapat, hanem egy család vagyunk! Nagyon sokat tudunk tanulni, nagyon sokat gyakorlatozunk. Ha érdekel a Rendészet egy része vagy akár az Egészségügy akkor gyere el, tölts velünk egy napot!

En mar az 50 órát nem is nézem. Egy Horizontos vagyok! Es büszke vagyok rá!

Kérlek oszd meg, hogy minnél több emberhez eljuthasson! ❤️

Horizont KMPVP Egyesület
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el